13 Ocak 2014 Pazartesi

Yeni Bir Dekorasyon

Dekorasyonunuz mutlaka sizi yansıtıyor olmalı. Kişiliğinize ters düşen bir dekorasyon ile kendi evinizde ya da çalışma ortamınızda rahat hissedemez ve yabancılaşırsınız. Bu sebep ile sezonun popüler dekorasyon ürünlerini satın alırken iki kere düşünmek lazım. Gerçekten şık ve yaşam alanınıza uygun bir mobilya sizi ne kadar yansıtıyor? ya da bu şık ve popüler ürünler ile ne kadar rahat edebileceksiniz?



Geçen sene gösterişli, görkemli, Osmanlı motifleri taşıyan mobilyalar modasına kendimi kaptırıp tüm salonumu yeniden düzenledim. Çok geçmeden bu dekorasyondan sıkılmaya başladım ve mutsuz oldum. Kocaman, gösterişli koltuklar, varaklı aynalar, motifli karmaşık halı desenleri hiç biri beni yansıtan dekorasyon ögeleri değildi. Kısa süreli popüler dekorasyon ögelerine kendinizi kaptırıp benimle aynı hataya düşmemelisiniz. Bu sebep ile mutlaka dekorasyon modasını takip ederken sizi yansıtıp yansıtmadığına da dikkat edin. Şimdi ise küçük home ofisimin mobilyalarını yenilemeye karar verdim.



Ofis mobilyaları modelleri için daha önceden de sıklıkla kullandığım Evidea sitesine giriş yaptım. Oradan bulduğum hem şık hem de rahat ofis mobilyaları modelleri satın aldım. Hepsi birbirinden güzel mobilyalarım bir kaç gün içerisinde elime ulaştı. Mobilyalarımdan oldukça memnun kaldım. Bir süre sonra salon mobilyalarımı ve dekorasyonumu yine Evidea online alışveriş sitesi aracılığı ile yenilemeyi düşünüyorum. Birbirinden güzel ürünlerin hepsini burada bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder